Pengumuman

Hubungi saya melalui SMS (013393 2766) untuk fast reply..

Sunday, June 27, 2010

Ayah akan menjalani pembedahan bypass jantung!

Kepada semua pengunjung Krochetshop
Dimaklumkan saya akan bercuti dari hari Sabtu (26 Jun) hingga Rabu(30 Jun) kerana ayah saya akan menjalani pembedahan jantung di SJMC. Semua kerja-kerja kait terpaksa saya hentikan untuk sementara waktu.

Untuk sebarang tempahan boleh terus mengisi order form dan diharap para pelanggan dapat memberikan sedikit masa untuk saya siapkan tempahan anda selepas 30 Jun..

Saya cuti lagi Sabtu & Ahad (3 & 4 July) ..my turn untuk jaga ata...
Untuk makluman: Ata dah selamat menjalani pembedahan pada 28 Jun..dan di tempatkan di ICU sampai hari Jumaat (2 July)...
Alhamdullillah...
Terima kasih atas kunjungan dan keprihatinan anda.
 

Recommended Product

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Krochetshop Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal