Pengumuman

Hubungi saya melalui SMS (013393 2766) untuk fast reply..

Thursday, September 2, 2010

TEMPAHAN DITUTUP

Bersempena dengan AIDILFITRI yang akan tiba tak lama lagi
Secara rasminya saya tidak lagi menerima tempahan sehingga Isnin 20( September)
Wah raya sakan!
Sekarang ni saya sedang bertungkus-lumus menyiapkan beberapa tempahan lagi sebelum
saya balik kampung pada Hari Rabu ini..

Berikut senarai pelanggan on-Q:

Umirah
3 beanie : 2 siap ..tinggal satu lagi custom made..
SIAP..& DAH SEND on Friday


Hamidah
3 beanie : on the way..
SIAP ..DAN AKAN SEND ON MONDAY


Liza : Kuching
2 Beanies : Siap
2 Booties : otw
SIAP :SEND ON MONDAY


Nadia:
1 Beanie ..SIAP
1 Booties  ...OTW
3 Headband ... SIAP
WILL BE SEND ON MONDAY..

ALHAMDULILLAHH... Nak buat kuih raya pulak!
Kalau nak tempah untuk selepas raya boleh la isi order form...untuk masuk Q...
tapi saya ada beberapa ready stock..kalau sempat saya akan upload! kalau tak sempat lepas raya la ye!
 

Recommended Product

  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads
  • ads

Krochetshop Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal